Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

onsdag 29 oktober 2008

Det händer inte så mycke!







Det är höstlov & det händer inte så mycket här i Veddige mer än att barnen tjötar hål i huvudet på mig. Vi har vart i den "stora" staden Vbg, köpte nya skridskor till Karoline sen åkte vi till Kupan för att se om jag hittade några maskeradkläder. Men icke, men jag ska inte vara sämre än dom andra släktingarna som tog fram symaskinen & sydde. Så det gjorde jag igår, sydde mig en dräkt. Det kanske inte blev den snyggaste men den fyller sin funktion. Det är bara lite fin-lir kvar på den, sen är den användbar. Idag var vi i ishallen & åkte skridskor men det bästa utav allt var fikan.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning