Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

fredag 24 oktober 2008

Koffe!

Nu är dom framme dom små liven, det tog sin tid men det gick bra. Igår efter jag bloggat lite så gick jag ner & ringde dom, då var min mage i upplösningstillstånd. Då hade dom vart på väg i 40 min, sen ringde jag när dom var i Lund & sen i dag på morgonen vid 8tiden. Det hade varit lite stressigt för dom i Stockholm, dom kom in på spår 19 & skulle till spår 4 på 14min. Det gick bra, men dom var trötta & det skulle bli gott & komma till Puttes lägenhet för att sova lite. Fortsättning följer!!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning