Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

torsdag 6 november 2008

Hänt i veckan!!!

Det har inte hänt så mycke denna veckan mer än det vanliga. Det har vart skridskor i skolan & ett djävla körande till stan. Först träffade jag en pysselkompis vi skulle köpa grejer till dörrkransar som vi ska göra nu i nov. Sen in till bolaget vi ska ju ha förfest med Magnus ( vi kommer väl vid 4tiden, det är gött å göra iordning husvagnen innan fest) & i dag har jag vart inne i stan igen för vaxning av benen. Sen ska vi in imorgon igen för att hämta däck till Micke, innan vi drar vidare till Hylte. Där ska Micke laga våran bil, bromsarna ligger på som fan så det är bra om det är färdigt innan vi ska på camping. Sen naturligtvis ska vi vänta in mor & bror med familj. Trevligt att träffa Linda hans nya tjej....Jag har ju bara det jobbigaste kvar på min dräkt & jag drar på det för det tar sån tid. Ärligt?!!! Så har jag redan försökt med en sak men jag fick ta bort det för det bara trassla sig, så nu får jag komma på ett nytt sätt. Ni förstår säkert sen när ni ser vad jag har på mig. Så har jag även gjort en dop-present till Theo kommer bilder på den sen. Jag kan bara säga: DET ÄR MYCKE NU!!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning