Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

torsdag 27 november 2008

Korv!










Ja nu har jag vart lite slö med att skriva men förhoppningsvis är jag tillbaka med nya friska tag.





Idag har vi träffats några tjejer för att göra julkorv som vi gör varje år. Det är så roligt & framför allt väldigt gott med hemma gjord korv. Här kommer lite bilder så ni ser vad vi gör.
Det färdiga resultatet,ca 50st.




Lovade även lite kort på kransar men tyvärr glömde jag kameran men jag lägger in ett kort på den färdiga kransen, imorgon.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning