Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

måndag 22 september 2008

Liseberg.











Liseberg var det ja, vad kan man säga. Det var en strålande dag alla var något så när pigga, det var jag, Tompa, Karoline, Alva, Annette(tompas syster) & David som hade bestämt att detta skulle bli en bra utflyckt. Det blev det många roliga åk, skratt & goda fikastunder. Det bästa var nog när Tompa lurade upp sin syster i Balder, sicka goa skratt till bilderna på skärmen efteråt. Karoline börjar bli en riktig tuffing åkte det mesta som hon fick åka, sen gjorde hon ansiktsmålning, så fin hon blev. Vi spelade även lite, Karoline vann på alhgrensbilar, Alva vann 1:a vinst på Twist & jag vann 1:a på Marabo & Plopp. Det var ju roligt men jag ska ju gå ner minst 10kg till Jalla, Jalla bröllop men det finns väl någon annan som äter upp all chokladen, skulle tro det iallafall.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning