Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

måndag 22 september 2008

Skogen!

Jaha då har man vart i dom djupaste skogarna blev bjuden på "plastkalas" till Anneli. Så mycke plast var det inte men det var trevligt att komma till kusinen där jag har vart 1gång innan på 10 år. Mycke släktingar var där & god fika, det kan den ena utav mina systrar intyga. Jag fick även en present från dom djupaste skogarna. Jo de är sant, en värsting förkylning! Låg plattfall i 2 dagar, fortfarande efter 5dagar har den hostan. Men jag är tuff för jag har tänkt att åka tillbaka till Anneli i dom djupast av skogar, för Anneli är en skön typ. Det är värt en förkylning.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning