Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

fredag 28 november 2008

Skolan!

Idag var jag & Alva med Karoline på hennes skola. Vi gjorde jul-pyssel, ritade jul-kort, var med uppe i matsalen & åt.





Oj vad gott, mexicanasoppa. Det slog sparbankshallens julbord med råge.






Sen så skulle dom öva på julsångerna dom ska ha på sitt uppträdande till Lucia. Mycket vackert!



Sen så var det slut & vi tackar för idag. En mycket trevlig dag tillsammans med fröknar & barn.















Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning