Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

onsdag 8 oktober 2008

Allt möjligt på en dag!







Ja idag var det dax för Karoline att åka skridskor igen fast med skolan. Det gick super bra, Tompa hjälpte till med skoknyten + att han åkte lite själv oxå. Allt gick som smort med alla 6åringar men fattar inte hur fröknarna orkar, är rätt så trött i huvudet efter 1 tim. Så hem igen, mjukstartade med att träna min hand, går trögt. Nästa vecka ska jag träffa en annan snubbe för att lära mig träna armen. Så jag hoppas jag har kommit en liten bit på väg. Sen har vi hållt på med lite höstarbete i trädgården, ELDAT, det är skoj. Fan vad det rök men fint blir det. Putsade även köksfönsterna. Ja om jag får säga det själv så har jag vart redigt duktig idag.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning