Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

söndag 12 oktober 2008

Är han en katt eller???



Katten heter Grålle om han nu är en katt. Han har den skönaste stil som finns. Har aldrig sätt en katt sova på det sätt som våran Grålle. Vi har haft han i 2 år nu, fick han utav en jobbarkompis. Han har vart med om det mycke. Karoline har bäddat ner honom i sin dockvagga med täcke & allt, satt ett armband som halsband, bärt på honom med huvudet under hennes arm. Men han har aldrig gjort ett pipande förutom i somras när hon försökte bada honom i henns utomhuspool då rev han henne på armen, det tyckte hon var konstigt! Här kommer några sköna bilder på våran coola Grålle. Det finns nog inte många katter som kommer upp till hans nivå. Så här ligger han hela dagarna rör på sig när han ska äta lite eller när han ska gå ut i 5min. Bilderna är tagna ifrån ovan.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning