Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

måndag 13 oktober 2008

Efter helgen!

Här på Herrgården har det inte hänt mycke. Det har vart skitväder så man har ju bara vart inne. Sen så håller jag nog på att bli förkyld igen, skit oxå. Jag har varken tid eller lust. Måste börja träna nu, komma igång med mitt liv. Jag har blivit en soffliggare, en Kronblom. Men imorgon börjar det, det är några mammor på Karolines skola som brukar gå en jätte runda på tis,ons & torsdagar & dom tycker jag ska gå med dom. So here I come! Det ska bli kul, kanske inte att komma upp på morgonen men det ordnar sig nog. Gå ska jag & gå ner 10kg ska jag. Faan vad många ska`n. Uppfölning kommer att ske!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning