Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

onsdag 1 oktober 2008

Alva-palva!




Idag var jag & Ulle inne i stan & shoppade, Ulle skulle ha tag på något till fredag & jag skulle ha tag på något till Alva. Alva det lilla busfröt blir 2 år imorgon. Detta ska bli roligt, hon förstår ju inte så mycke än om det här med att fylla år. Man ska iallafall få paket det förstår hon. Frågar man vad hon önskar sig så önskar hon sig en dockvagn till hennes kalas även då hon fick en dockvagn av sin mormor i förväg, så säger hon detta 100gånger om dan. Rätt tjötit tycker mor & far. Får se vad hon säger imorgon när hon får frukost på sängen med en massa paket.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning