Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

torsdag 2 oktober 2008

2 ÅR!



Idag är det en stor dag, Stollestina fyller 2 år. Frukost på sängen med paket & sång. Alva blev förvånad & tyckte det var roligt med paket & sång. Alla i familjen var med & gratulerade även grannarna som hissade flaggan. Mest nöjd var hon nog utav egna pennor & målarblock, böcker, kläderna var väl inte så intressant men hårborsten med sitt namn på den var cool. Ikväll kommer moster Anki, morbror Micke, kusin Linda & Simon, resten kommer till helgen utom fam T som kommer när dom kommer. Vet inte när & dom har inte sagt något heller. Här på Herrgården hoppas vi på en fortsatt fin dag för våran gosiga lilla Stollestina ALVA.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning