Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

fredag 3 oktober 2008

Mamma.


Jeg sender en engel med vinger av gull, jeg mener det, det er ikke tull! Den kommer med smilet og varmen til deg, som betyr at jeg tenker og bryr meg om deg. Hvis jeg kunne gjort slik at livet var flott, så ville jeg gjort slik at du får det godt!
Denna underbara dikt fick jag utav mamma en gång för länge sedan men jag läser den nog 1 gång i månaden för jag blir så glad att någon bryr sig. Tänk på någon du bryr dig om, kopiera denna & skicka vidare. Änglen låna jag av Lollo för den var så vacker.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning