Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

fredag 3 oktober 2008

Fredagkväll!!! Trött blir jag!!!

Fredagkväll & ledig kväll för alla i familjen. Då är det bara skit på TV:n, det är väl konstigt. Vad ska man göra? Tompa kollar nyheter men jag tycker att det räcker med 1 gång/dag. Så nu har jag vart inne & kollat alla bloggare, var inte ledsen Pernilla för att inte TV:n fungerar det är ju bara strunt på den ändå. Har även vart inne på face book avundas min svägerska som är i vackra Norge. Där deras stuga ligger är nog 1 utav många vackra platser i Norge. Nu är det nedräkning som gäller, 3dagar kvar tills gipset åker av. F-n vad skönt det ska bli, sen är det bara rehab som gäller. Hoppas inte det tar mer än 3-6 veckar att träna upp armen till vad den har varit. Nu vill jag börja jobba igen (tro det eller ej) men man saknar att ha något att göra & pengar naturligtvis är bra att ha. Allra helst nu när man börjar närma sig jul & barnen önskar sig massor av saker. Ja, Koffe fyller ju år i December oxå & han önskar sig en laptopp i kombinerad födelsedagspresent & julklapp det är inte billigt så det stör. Hade hoppats att jag något år hade vart lika smart som min mor & vart färdig med julklapparna till sommaren. Men,men det kanske kommer med åren! Nähä nu ska jag ta en kopp varm choklad m.grädde & en mysig bok & lägga mig framför brasan. MYSPYS

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning