Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

söndag 5 oktober 2008

Vintersporter!!!



Japp idag var det dax, Karoline skulle åka skridskor för första gången. Hur skulle detta gå? Väldigt bra visa det säg, kanske hade hon fördel av att hon har åkt skidor. Hon började lite stapligt med korner men det dröjde inte länge förrän hon åkte utan dom. Mamma är så stolt över sin stora flicka, kanske blir det ett par nya skridskor i julklapp. Hoppas hon fortsätter så mamma kan åka lite skridskor i slutet av säsongen när min arm är riktigt läkt. Tompa ska åka med henne på onsdag då ska dom åka med skolan, sicken tur man bor i Veddige med tillgång till isen.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning