Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

måndag 6 oktober 2008

Bort, bort kommer aldrig åter!

Då har det hänt dom tog bort mitt gips, helt underbart men en konstig käsla. Ovanligt att hålla upp armen själv innan gjorde gipset det åt mig. Har skrubbat armen, litervis med tvål gick det åt, det lukta inte jordgubb precis när gipset kom av. Japp träning blir det oxå lika lång tid som jag hade gips 7v ungefär. Så förhoppningsvis med mycke träning & en djävla massa envishet så är jag tillbaka på jobbet 1 december.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning