Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

onsdag 15 oktober 2008

Ont!!

Ännu en dag med träning. Jag kom upp i tid i dag oxå men oj vad det värkte i mina vader, hur ska detta gå?! Tog lite frukost, yoghurt med rivet äpple, 10 minuter senare ringde Sara. Är du redo? Alltid, men hur ska detta gå? Ner mot samhället mötte upp, Sara: nu får det gå undan för jag ska på kyrkans-barntimme vid 9.30. Ok, tänkte jag bit ihop & gå bara. Det rann av mig när jag kom hem, västa promenaden. Men det kändes bra efter duschen & jag fick mjukat upp mina leder. Undras hur det kommer att kännas imorgon??? Jag kommer inte att ge mig, har man tagit sig an något är det bara till att fortsätta.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning