Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

söndag 19 oktober 2008

Oj vad tiden går.


Tiden går fort när man har roligt. Ärligt har inte haft tid att skriva några rader, å det beror inte på att jag har motionerat så mycke. Fast det har jag gjort det med, hunnit med både slingan & soffan Å då menar jag inte bara Kronblomfasoner utan sit-ups oxå. Sen har Karoline vart hos sin faster Å farbror i helgen hon har bakat å plockat svamp hon tycker det är så gött å vara där å bli ompysslad. Skridskoskola som vanligt idag, det är så roligt det går så bra för henne. Imorgon börjar Tompa jobba igen, så då blir det jag som blir boss igen. Hur nu det ska gå!? Det blir nog bra, bara lite ovant med lämning å hämtning det var ett tag sen nu. Å jag har precis börjat köra bil igen 3ggr sen olyckan för 9 veckor sedan. Ja, de var dessa dagar i snabb-version!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning