Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

onsdag 22 oktober 2008

Maskerad.

Jag läste min mosters blogg & jag kan bara hålla med. Det ska bli så roligt att gå på fest med god mat & bra underhållning från dom som ordnar det. Ska bli roligt att se Magnus & Anneli köra en kärleksduett & Pernilla en Dolly Parton & Katarina en AC/DC på karaokemaskinen, ja detta kan bli bra underhållning som jag tycker ska bli jätteKUL!!! Jag kan verkligen se detta framför mig!!

3 kommentarer:

elmelts sa...

Ha,ha fortsätt drömma...

Anonym sa...

haha..
visst hade de vart kul.. fast vi kan inte släpa dit en tv o maskinen o dessutom en stereo till musik sen.. så tyvärr fick vi välja o blev stereon, den va lättast.. o så har vi musik hela kvällen..
får ta karaoke på en annan fest hehe..

Pernilla

LOTTA sa...

Ja drömma är kul men det hade vart roligare i verkliga livet, haha. Men men ni kan ju sjunga till stereon, kan bli lika så kul hehe.

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning