Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

torsdag 23 oktober 2008

Koffe!

Japp, då börjar dom bli stora dom små liven! Koffe åkte idag & lämnade sin mamma alldeles skräkslagen för Falun & morbror Putte. 2 byte ska dom göra 1 i Lund & 1 i Stockholm, det jag oroar mig för är Stockholm. Det blir en lång resa för dom, 13 tim men det blev billigast att resa natt-tåget om Lund + färre byten. Det går nog bra men fan vad man är nojig som mamma jag mådde så dåligt så jag trodde jag skulle spy det är inte trevligt. Man sitter här & har ingen kontroll men jag klarade av en halvtimma innan jag rinde å frågade hur det gått. Sen kommer jag att ringa när dom bytt i Lund å sen får jag gå upp tidigt som fan imorgon, dom lämnar Stockholm kl 06.14. Japp det är livet som mamma man har dom bara till låns sen försvinner dom, vill leva sitt egna liv, är för stor för oss föräldrar. THAT`S LIFE! Å ett rätt så gött ett när man tänker efter.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning