Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

lördag 29 november 2008

Advent!!!

Advent är mycket mysigt om man slipper att stressa. I år har inte känslan infunnit sig, kanske är det det därför det tar sån tid. Bara jag får upp gardinerna, stjärnorna & stakarna idag så får jag ta tomtarna imorgon. Dom är ju några stycken, jag har inte räknat dom på några år men jag skulle tro att det är runt 400st som vill upp. Blir jag färdig itid imorgon så kommer det in lite bilder på dom.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning