Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

söndag 30 november 2008

Advent!!!

Ja så kom då advent men inga tomtar. Jag hann få upp stjärnor,gardinen & stakar, får väl se om jag hinner & orkar imorgon. Men det blev iallafall tradition med glögg & Astrid Lindgrens Jul med hela familjen & det är jätte mysigt. Imorgon efter jag lämnat barnen ska jag in & tappa lite blod har inte gjort det på länge så det är dags nu igen. Inget vidare med nålar men det känns bra efteråt kan ju finnas någon där ute som kan behöva lite extra. Nä nu hägrar sängen, ha det gott alla som är inne & läser på min sida.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning