Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

torsdag 4 december 2008

Tomtar!!!

Ja här är några tomtar som väntar på att få komma ut på lite olika ställen i huset. Många av dom har sin givna plats år från år. Det tar sin tid men nu är jag på gång hoppas vara färdig på sön då Koffe fyller år. Det är ju alltid trevlig när det är iordning & för det mesta brukar det ju vara det. Visst jag har haft mycke tid nu när jag gått hemma & inget haft för mig. Men det är just det man blir så jävla förslöad när man bara går hemma.


En utav mina favorit tomtar är den vid braskaminen, den är större än Alva. Kommer inte ihåg när jag fick den men den är nog 4-5 år gammal, fast han ser äldre ut. Ho,ho,ho.















1 kommentar:

Inga-Britt. sa...

Hej vännen.
Har du fått tomtarna ut eller står de fortsatt på bordet.
Puss & kram mamma.

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning