Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

söndag 28 december 2008

Har ingen dator!

hallå allihopa. Hoppas eran jul har vart lugn å skön, inget stress bara slappat & umgåtts med familjen. Min har vartit väldigt lugn & skön, vart med Thomas syskon på julafton & mina på juldan. Min dator har fått ben & vandrat ut till Koffes boende så nu skriver jag lite hos min syster. Men bara lugn jag hämtar en ny dator här hos min syster som bara ska kopplas in där hemma, det kan ta några dagar men sen är jag på G igen.Sen får jag väl skriva en hel uppgift om hur det har varit både före jul & efter jul. God fortsättning på er alla.

1 kommentar:

Inga-Britt. sa...

Hej vännen min.
Ja det är för väl de,jag trodde du hade lämnat oss bloggare.Du vet ju att jag läser de du skriver.
Puss & kram mamma.

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning