Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

torsdag 5 februari 2009

Vanlig vardag!

Japp då har ännu en dag gått.
Snön lyser fortfarande ute, så är det här i inlandet.
Jag har jobbat hela dan har så jäkla ont i ryggen men då finns räddaren i nöden, MASSAGE-STOLEN. Vi har en sån där dyr sak på jobbet som är helt underbar. Den gör underverk med ryggen, tur att jag jobbar hela helgen. Då kan jag slappa gott.
Tänkte sätta mig framför TV:n nu, en utav favorit sporterna ISHOCKY, Sverige-Ryssland i LG-Cup. Återkommer med tankar å tokigheter en annan dag.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning