Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

måndag 9 februari 2009

Helg

Ja då var denna helgen över. Jag har jobbat som en tok, tors-sön. Nu är jag ledig idag mån sen ska jag jobba tis & ha möte på ons. Sen bär det av till Falun & mina underbara goa brorsbarn på tors. Jag saknar dom så otroligt mycke. Nu ska jag ta fram resväskorna & börja packa. Ska försöka att inte ta med mig för mycke & att inte glömma det viktigaste så som: Biljetterna, varma kläder, tandborstar & Lucas födelsedag-present. Jag får inte heller glömma kameran & uppdatera bloggen på kvällarna med vackra bilder ifrån vinter-rika dalarna.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning