Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

tisdag 10 februari 2009

Bara roligt

Var på pyssel idag, underbart att träffa alla goa tjejer. God fika, härliga skratt & mycket tjat. Vi pratade oxå om några saker vi ska göra i år. Den 20 feb ska vi till kallbadhuset & bada å basta efter det går vi å äter gott. Sen var det beställt stuga till hantverksmässan i Hjo i juli. Så skoj vi ska ha det. Jag ska även hjälpa Barbro på Kupan den7 mars & vi som hjälpte till förra året ska få åka till Afrika huset å äta middag, kommer inte riktigt ihåg när det var men häftigt blir det. Återkommer med bilder & text om allt som hända skall.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning