Om mig

Mitt foto
En glad, positiv tjej som är med på det mesta. Är med i en pysselgrupp som heter Eget hantverk, vi träffas varannan vecka och umgås, en gång om året gör vi en resa. Jag jobbar på ett demensboende & jag älskar det. Min familj är naturligtvis det viktigaste jag har...vad skulle jag göra utan dom?

måndag 16 februari 2009

Falun en lördag

I lördags var det dax för lördags nöjet som min bror & hans familj tycker är roligt. Vi var på loppis, jag tyckte det var OK men inte mer. Det är mycke skit på ett å samma ställe fast naturligtvis även bra grejor. Vi fikade lite innan vi gick på stan, vi var på nya gallerian & Clas Olsson. Det var kallt att gå på stan. Efter det var vi & kollade på Puttes å Lindas nya lägenhet, den var stor,ljus å fin. Hem å lagade lite mat sen tog Linda med sig töserna till stallet dom skulle mocka, ge mat & rida lite. Gissa om det var en stolt Karoline som kom tillbaka från stallet. Rida det vill hon göra fler gånger. Vi får se hur vi ska ordna detta.

2 kommentarer:

elmelts sa...

bra tillfälle att komma till oss och hälsa på, vi har en jättetrevlig och snäll shettis hon kan få rida då. Gamla fina Trulsan, Felicias ponny.

LOTTA sa...

ja vi kommer gärna å hälsar på men då får du hjälpa henne för jag tycker inte om hästar.

Bloggarkiv

Sökmotor

Anpassad sökning